کد خبر: ۵۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
شهردار شیراز با بیان اینکه 85 درصد مراجعه‌های مردم به شهرداری برای دریافت استعلام است، گفت: تا پایان شهریور، پاسخ استعلام‌ها به شکل کامل در اختیار دفاتر ماده 33 قرار خواهد گرفت.

پاسخ استعلام‌ها به دفاتر ماده 33 سپرده می‌شودبه گزارش ستاره شیراز ؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور تصریح کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که استعلام‌های مربوط به آپارتمان‌های مسکونی که یکی از بخش‌های چهارگانه استعلام بها محسوب می‌شود، در کمتر از یکساعت توسط دفاتر ماده 33 پاسخ داده شود.

به گفته‌ی شهرداری شیراز، این اقدام در راستای توسعه شهرداری الکترونیک و با هدف خدمات رسانی بهتر و تسریع در پاسخگویی به شهروندان انجام می‌شود و کاهش مراجعه‌ی حضوری مردم و ممانعت از اتلاف وقت آنان را به‌دنبال دارد.

شهردار شیراز افزود: در حال بررسی فرآیندها و برنامه ریزی برای کاهش زمان پاسخگویی به سایر استعلام‌ها نیز هستیم.

اسکندرپور همچنین صدور پروانه ساختمانی و سرمایه‌گذاری را از دیگر علل مراجعه شهروندان به شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: کمیته تسهیل سازی صدور پروانه ساختمانی در شهرداری شیراز تشکیل شده و ۱۸۶ فرایند لازم برای صدور پروانه ساختمانی را شناسایی کرده است.

شهردار شیراز گفت: این کمیته درصدد برنامه ریزی برای تسهیل و تسریع در روند صدور پروانه ساختمانی است که بی شک رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبارمنتخب
نگاه شما
بابینندگان
روی خط سایت ها
اخبار صوتی